Jeśli jesteś klientem naszego sklepu, to Twoje konto, którego używałeś na naszej starej stronie zostało przeniesione na obecną, nową stronę.

 

Może się jednak zdarzyć, że podczas przenoszenia konta, Twoje hasło zostało automatycznie zresetowane i zalogowanie nie będzie możliwe. W takiej sytuacji zresetuj ponownie swoje hasło według poniższej instrukcji:

 

Kliknij ikonę użytkownika w prawym górnym rogu strony i wybierz opcję "Zaloguj się".

 

 

Na stronie logowania kliknij w opcję "Zapomniałeś hasła?"

 

 

Podaj swój adres e-mail, który przypisany był do Twojego konta w naszym starym sklepie, a następnie kliknij w przycisk "Wyślij link resetowania".

 

 

Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem do strony "Resetowania hasła".

Sprawdź swoją pocztę (jeśli nie otrzymałeś e-maila sprawdź folder SPAM). W przesłanej wiadomości kliknij w link "Resetowania hasła".

Na stronie, która się otworzy wpisz dwukrotnie swoje nowe hasło i zatwierdź je przyciskiem "Zmień hasło".

 

 

Od tej pory będziesz mógł logować się do naszego serwisu i składać zamówienia na nasze podkłady muzyczne.

 

Życzymy powodzenia!